Friday, December 26, 2008

2008

Adoi! dah nak masuk 2009~ sheeshh..

KEHIDUPAN
syukur aku melanjutkan peLajaran di bumi anbia Mesir selama 6 tahun,dan ini tahun pertama pengajian ku sebagai peLajar perubatan.

PERSAHABATAN
~syukur juga aku tak ada masalah satu bilik dengan kawan di matriks dan juga satu rumah dengan kawanku di mesir ini.
~ aku senang masuk dengan orang yang ada sense of humor yang tinggi,kerana aku jenis tak ambil kisah dan tidak mudah terasa.
~kena bersangka baik dengan kawan2 dan sentiasa berlapang dada

EKONOMI
~ehe..syukur datang sini dapat biasiswa kerajaan Sabah..masaLah duit tak ada sangat..tapi peLu untuk jimat2 juga untuk satu tahun ini..=.='

CINTA DAN KASIH SAYANG
~kita kena semai kasih sayang dengan semua orang!
~ cinta..haha..


KOLEKSI BUKU
adoi..buku..amat susah untuk baca buku..tahun ni beLi satu novel je The Zahir.

SUAMI IDAMAN 
(ini pun ada ke?)
~ nak senarai pun..panjang je,tapi yang kita nak tuh La susa nak dapat
~ apa-apa2 pun,diri ku kena jadi baik untuk dapat yang baik2 juga.

PERKAHWINAN
(hehe..awal gila ni nak pikir)
~ nak solat sunat 2 rakaat lepas nikah
~ buat di rumah sahaja
~ nak akak aku jadi mak andam..haha
~ sederhana dan penuh keberkatan

CITA-CITA
~menjadi ustazah dukturah muslimah,ikhlas membantu masyarakat,aku datang sini guna duit rakyat,baLik nanti mesti sumbang untuk rakyat baLik.
~ ingin jadi doktor sakit puan,wahai ibu2 mengandung,jangan risau..here i come for the next 6 years! =)
~ Hidup wanita! yehha

KELEMAHAN
~ keras hati
~ pandai kaver dalam soal perasaan..hahaha
~ cepat gabrah gak kalu kena soal dalam lecture
~ selalu berubah perwatakan
~ tak suka mengemas
~ x cukup ilmu agama lagiii

IMPIAN
~ nak bina kLinik sendiri
~ nak cukur buLu/togeLkan kambing biri2
~ nak ada seekor kuda sendiri
~ Nak menjaga abah dan emak baik2

MASALAH
~ alamak..kena beLajar..
~ kenapa biLik ni bersepah sangat?
~ Laptop ku biLa boleh baik? uuu sedeynya

AKU SUKA
~ tudung corak2 dan jenis kain lembut
~ travel
~ duduk rumah rehat2
~ tengok bintang dan buLan maLam2 (layan bLues beb)
~ geLak ramai2 
~ me"ngegeh"kan hosmet ku..aha
~ tidur dalam saratoga
~ waktu pagi di bumi mesir
~ baca bLog kawan2
~ cucuk2 pinggang hosmet ku
~ memasak
~ action movies

AKU TAK SUKA
~ pakai tudung hitam dan putih
~ bersukan
~ jalan kaki jauh2
~ pakai celak kaler hitam
~ pakai toner
~ tengok kartun
~ mengemas rumah dan bilik
~  menunggu orang








3 comments:

Geebah said...

haha... wrapping up tahun 2008 eh...tersenyum2 ku baca!

mui2 said...

eh pipah...qis stdy sm ngan ko ke??

fa-aja-aja said...

lerrr baru tau ke? haha.yep

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails