Wednesday, January 21, 2009

Mimpi

haih..
baru pas subuh nih..
hari ni rasa sangat tak best..
nak bangun pun tersangat malas..
mimpi buruk,tuh tak nak tahu ending nya ku terus bangun.
nak buka buku pun pikir 2 3 kali..kenapala ada exam..ish,nih la sebab belajar untuk exam..
kadang2 belajar boleh jadi ikhlas,kadang2 sebab exam..sedeyy..
hari nih turn aku masak..tengok! bila la hidup ini jadi gembira.
semalam seluruh hosmet ku jadi down..tuh pasal aku terus tidur tuk kembalikan mud.
ingat pagi nih akan ok,tapi di sebabkan mimpi..segalanya hancur!
aku jarang dapat mimpi semasa tidur..
entah kenapa semalam bole bermimpi
fa,mimpi mainan tidur...
tapi,ku tetap takut dengan mimpi itu..
Macam tak nak diganggu dan bercakap untuk  hari ini..
aku penatt...

P.s bole tak hari ini aku tak pegi kelas?



3 comments:

Geebah said...

ngehe mimpi ek... buat tak tahu je, lama2 terus lupa.

pinkRose said...

hee,bole plak ko bngun 2k tamatkn mimpi,,keke

fa-aja-aja said...

haha..

tah la..mmg past last2 tuh ak sedar dlm x sedar je tidur tuh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails