Friday, January 23, 2009

Pagi di Zagazig

Haiiii! Pada 12 dec 2008,patutnya hari itu ada usrah mingguan,tapi bila dah siap2 kuar rumah dapat berita yang usrah dibatalkan..adeyyy..telambat dapat berita nih.So,pakat la kami bertiga untuk berjalan di Pekan Mahattah waktu pagiii..hehehe..

Pics speak a thousand words...


Ok! kami beli strawberi time nih..



Teka makcik ni buat apa? (ku saja amik dari belakang,kalu depan2 xpasal2 ada roti terbang arah aku.hek hek)

haa..nih la hasil kerja tangan makcik tadi.uhukk.makanan ruji dorang nih,bekfes mkan inih,sila la makan..wuwuwuw


Kedai jus buah! original mai dari sini a..(baru nak buka)

nampak tak? tuh jual majalah2 sambil tauke kedai duduk2.


hee,eskrim!!! makan pagi2..1 genih sahaja ;D

Kedai rotii...

restoren nih..menu dia "khusri",sejenis makanan nasi campur macaroni..tapi ku x suka makan.

kedai masih tutup..hari jumaat time nih,salu buka pas jumaat.

nasib bek time nih lorong bersih..kalu biasanya..heh~

inih la trenko!! ala2 mini bus..

inih ku x tau apa...(dalam trenko time nih)

ini la kawasan Salam,rumah ku..kena masuk dalam2 lagi

teksi kontot..cam beca juga nih..kalu malas nak jalan kat salam tuh,naik la ni.

haa nih nak dekat dah rumah ku..

daadaaa...kami masuk dulu..bye! ;D

8 comments:

Geebah said...

kan nice...now i know how the place look like,,,ngehe

Ms_Mui2 said...

waa...nanak eskem
huhuhuhuh


roti ke tu pipah??
unik gak.. trgin plak nk try
ngeeee

fa-aja-aja said...

eskrim tuh kalu ko beli dlm kon pun dia akan bg sudu kecik.

roti? atas lantai tuh mmg roti..ko nak?? syabas bete..ko la org petama dr mesia nak makan roti atas lantai yang dipijak2.

Ms_Mui2 said...

hah??dpijak??
ehem2..
aggp je ak xpnah ckp ak nk mkn
bye....





hahahahahahhah

fa-aja-aja said...

hahaha..

wei syg! ko xdpt imagine ke tuh lantai ada tgga lagik..

heh~

azyy said...

bulih ja ba mkn roti tu.. sapu2 sikt, tiup2 sikit.. dah~
kekeke...

fa-aja-aja said...

hahaha..try bagi mak! =p

syazwaney said...

wa... mcm bes..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails