Monday, February 2, 2009

off to cairo

salam.
saya di cairo sekarang.
dari 29 jan - 3 mac..
dalam waktu ini ada trip ke alexandria..
kota iskandariah mmg superb and fantastic!
x sabar nak update blog psal tempat nih.
tapi tunggu ku balik zagaziq ya.

saya juga pergi ke Ma'rad Kutub..pameran buku terbesar di benua Afrika.

then,ada satu benda aku rasa x pecaya bila sampai cairo.
Terkejut! Bulat mataku! adeyyyy
Sepanjang kat cni rasa mustahil benda nih berlaku..
dalam train aku duduk sambil fikiran melayang..di alex aku bejalan sambil berfikir..
melayang sambil merasakan "betul ke nih? kenapa mesti muncul?"
"aura" tuh masih mengikut aku..aku ingat bila dah jauh begini..maka "aura" nih pun hilang
saya di benua Afrika..bukan di benua Asia!!
ekceli aku dah lupakan "aura" nih..bebass!..gembira!..bahagia!...tapi dia muncul kembali..

bak kata amoi "dunia nih kecik je pipah.." dan "itu petunjuk Allah kot"..haih..

berdoa sangat ini kebetulan..dan tidak akan ambil serius hal ini.

see yaa.

4 comments:

Ms_Mui2 said...

rilek pipah rilek..
keh3
waa...ak pun nak g alxndria
uwaaaaaaaaa

fadzlin hasani said...

kawin dgn orb arab boleh jalan setiap hari.hheheheh

Anonymous said...

aik..ade jmp 'seseorg' ke?aihh...masin tul mulut mak tu yer..hikhik...

fa-aja-aja said...

msmui2 - haha..rilek la ni..cam sot2 suda

fadzlin - no ARAB pleaseee..;D

anony - bukan.just "aura"..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails