Thursday, February 12, 2009

A Visit..

Pada 5 feb lepas,kami pergi ke rumah pensyarah anatomy kami..saja lawat2..ehe
rumah Dr Sama ni agak jauh dari Gamaah(uni)..so naik teksi p sana..
Rumah die ni nampak macam setinggan je dari luar..tapi bila masuk dalam..fuh..kondo seh!

Ni la Dr.sama tuh..tengok pakaian die..jubah yang main sarung terus..tapi cantik die time nih!

mak mentua die dan anak2..oren tuh habibah,hijau tuh Dahlia (si mata hijau)

time ni tengok album tunang Dr tuh..somi die ni tentera bahagian sulit2 penyiasatan..so sentiasa tak ade dirumah..

ni la makanan arab,"mayswi" ni luar nye daun yang di kukus lembik,then nasi di dalam..agak muak makan nih,sbb nasi tuh macam pulut,tapi nasib baik ayam goreng penyelamat keadaan..;P

dessert..manisan..sedap2!

balqis,atiqah,intan..ehe

Keluarga bahagia..;)
Kitorang lepak kat rumah Dr ni sampai 5.30..best2..tgok tv! haha..citer omputih Swim fan..ku pula yang amat khusyuk menonton..petang tuh juga Dr ni ajar kami buat kopi pekattt kat dapur..tapi ku sorang saja di depan Tv..wawawawa..bila nak siap tuh baru ku masuk dapur..ngee

Dr sempat tanya kat dapur "where is Afifah?"...haha
Ada video die cara2 buat kopi tuh,tapi nak masukkan video kat dalam ni agak lama..
i will try my bes t later on!





3 comments:

dda=) said...

where is afifah????..ishh..ish..ish..pong=p..mayswi tu xnmpk cm daun pn..nmpk cam wedges adela..gmbr nmpk menarik..hukhuk..sy suke makan bkn kuat makan..ngeee

fa-aja-aja said...

haha tuhla! npak dari jauh cam wegdes,hepi dh time tuh!

skali tgok bnde lain..ekeke..daun dia cam warna kobis..

myn said...

huhu...
nyesalnye x g...
besnye korg...
wawawawaaaaaaa!!!!!!!!!!11

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails