Wednesday, May 6, 2009

Pesanan..


" jangan bagi sesiapa kutuk adik-beradik atau ahli keluarga kita..pertahankan keluarga dahulu"


"jangan mengkomplen masakan orang..kalu nak komplen2..komplen di restaurant sahaja"

huhu..

ini sahaja pesanan melekat kat kepala aku sampai sekarang..


kata-kata dr Dr.Amin Senin

kiikiki..

tak ada tujuan,saja tulis2..





5 comments:

Ms_Mui2 said...

saya skong!!!
ngeee

hafiz said...

huh?? apa ni?
kalau ak kutuk smua org mcm mana tu kecuali umi ak
kalau makanan tu ak sokong jgn kutuk kalau x sedap sepa suruh pg makan juga ni sudah mkn baru nk komplen..
anyway ak dpt info yg hari ni birthday ko x tau btul tau x hahaha

fa-aja-aja said...

aik,xkan ko kutuk ayah dan abg adik ko? i mena kutuk ckp buruk psl die la.

eeee sapa bgtau bday aku bulan mei? pelik la apis ni.
bday aku februari la.

hafiz said...

sepa lagi abu la hahaha
mana ak tau dia tu
men hentam je bg ak info..
tu ak tya tu haha naseb la..
x guna abu tpu ak

fa-aja-aja said...

huh?? die??
ya Allah..kitorang xrapat pun!
mustahil dia tau lebih2..haha..
tp xsangka plak dia stil igt aku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails