Thursday, May 7, 2009

Riangnya!

Bagi si perantau..tiada apa yang meriangkan hati hati kami melainkan mendapat bungkusan makanan dari Malaysia..MyEm0.Com

hehe..ini bungkusan kedua saya dapat selama menetap di sini..
Tetapi agak lama ya kali ini kerana bungkusan nih di hantar menggunakan kapal laut.MyEm0.Com.salah satu penjimatan ongkos nya..so berbaloi untuk menunggu 5 Bulan!! hoho~

banyak makanan dekat sini tidak ada seperti di Malaysia..ituhla pasal.MyEm0.Com

Makanan-makanan yang ku dapat

2 Biskut oreo,serunding,2 koko krunch,3 bungkus megi kari berapi,kari dan ayam,2 tuala,cd laptop,1 keropok kentang,halia yg suda buruk (adeyy)

Di saat2 aku membuka kotak ituh..balqis menyaksikan dengan penuh kecemburuan..MyEm0.Com..baring2 dia atas katil tunggu saya buka..

Ohhh..sekarang balqis sedang menjahit beg ku kerana terputus..hihi..suke suke.MyEm0.Com.bukan ape,sebelum ni dia paksa-paksa saya supaya jahitla beg tuh..tapi oleh kerana saya malasss..so tangguh2..

ada saya minta dia jahitkan..tapi dia tak nak..MyEm0.Com

sekali tiba-tiba lepas dia solat tadi dia cakap "pot,marila aku jahit beg kau"

let me guess...maybe kerana saya suda bagi dia 3 megi..so dia terhutang budi...MyEm0.Com

mesti dia akan nafikan ayat nih..ala qis,betul kan kan kanMyEm0.Com


kuatnya kuasa Maggi..MyEm0.Com(sini tidak ada maggi,indo mee saja)


13 comments:

pinkRose said...

wei,aku ikhlas tau,sob..sob..
haha,lucu plak..tula,aku mc jeles lg ni.hehe,nk mnta krim jga,tpi tula ata aku ckp,x pyhla,smua org sbuk,xda masa nk krim2 brg..waa,sedehnyaa..tp,dia dia nk krim gak pas aku pjuk.ah,nti ko pla jeles.pot,thanx ah,bg aku magi,trharu gila ni,mcm dpt berlian.haha

roserz said...

adek manis...comelnye si botak tu..hehe..nak jugak..;p

5 bulan???..tu ker bungkusan yg kak azy letak dlm blog dulu tuh?? baru smp ke? mak aihh...x expired ke oreo tuh? megi tuh? serunding tu x berkulat ke?? haha..yela...ko ni bkn nye alert expired date nih...main taram je..hehe

p/s: kesian balqis...kena psycho ngn pipot..dia saje je tuh bg megi so ko akn rase terhutang budi nnt qis..tu yg ko terpaksa jahit beg tuh kan??...hahaha...peace (^_^)V

unguviolet said...

haha.....pot,lucu la katon 2,comel gilak!!! mcm pot,wahaha..=]
hepila 2!!
xleh make sorg2 tau,kne bg kt min jgk,huhu....besnye sekut oreo!!!
yum3...

fa-aja-aja said...

qis - hehe..aku tau ko ikhlas ba qis..haha..tima kasih aahh

kak ros- oo si botak itu saya rampas dr akak jg..nge..ohyaa..tuh kopok kentang expired nih..tp makan jg,sbb just masuk angin,rasanya stil ok..

min- hehe..dah ras akan oreo peanut tuh..ngee

Ms_Mui2 said...

adehhh..riang ria d hari exam..ngeee
saja nk kasi nebes ko..
kah3,jht aku..

5bln???hisshhh..msh ok ke bnda tu??ke fmly ko mmg dh bajet btul2 dia pnya xpired???

Qis~mcm dpt berlian??adehhhh...indo mee pun sedap ape..mkn je la..keh3

fa-aja-aja said...

ngegeh kitak!
setakat makanan kering2 oklaa..
bkn ad amknn basah pun..
kalu dh kempunan sgt,aku belasah je tuh makan,.
hihi

ye mui.mcm dpt berlian kalu dpt megi..indo mee mana sedap,teda rasa ni..mi goreng dia ja sdp.

hafiz said...

wah....
ak jelez.. sdh la ak ssh nk cri mknan halal kna hntr parcel pun teda
ARGHHH!!!!!!!!!!!
mta indomee cni teda indo mee

fa-aja-aja said...

hahaha..
baru kau tau betapa kepingin aku nih dgn mknn mesia.
tp agak kesian eh ko sana..xbyk mknn halal

roserz said...

uittt..da expired pon masih nk mkn lg ker?? kang sakit kang..xdpt nk exm

azyy said...

haahahha..
baru sampai rupanya bungkusan tu.
silap taktik lor..

nsb sampai. dari nda sampai =p

fa-aja-aja said...

brp bayar tu?

azyy said...

ntah la. nda ingat.

Ira Deera said...

hahaha..'kuatnya kuasa maggi'..lawak eh pipah...cam org gila ja sy ktawa sorg2 dlm bilik...adeyyy... XD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails