Thursday, June 4, 2009

Rock Chicken


inilah menu utama..macam ayam KFC..[ i miss kfc]


so jom makan! nasi kuning beras Basmathi..


Happy birtday Kak Zarip!..she's at my right side..



begambar before budak2 arab serbu kami minta duit..[tapi mereka dihalau oleh abg arab mana tah]


ok

HAPPY BIRTHDAY DZARIFAH AZIZAH!
[klasik gile nama]

;D

5 comments:

intannuratiqahmohamadyunus said...

ko nak tau x poy knp org arab tu tetiba halau budak arab tu?
sebab aku yg panggil die..
mula2 mase dia halau tu aku igt die hero lah..
pastu,die pg hambat budak kecik laki tu.budak kecik laki tu lari sampai sikit lagi nk kene lnggar kete plak.
aku kesian balik kat budak tu. Teringat cerita slumdog millionare..
sedih2..huhuhu..

Mr & Mrs Naza said...

mcm hadraLmout ja nasi dia tapi ayam dia crispy plak. isk~ rindu... nak mam

unguviolet said...

a'ah,min rasa macam arab tu lebih2 la
plk halau budak2 tu siap kejar2 lagi...

apala....!!!


yeiiiiii,sume macam pinky...!!!

weeeeee~ (gaya intan)

hehe...

fa-aja-aja said...

intan ; ooo ko pula pggil..kikiki..ya loh sipi2 ja nk kena bdk tuh..
kak nad ; hihi..yep2! hadarolmaut tuh bess n sedap! nasi lembut gile!
min ; apala?? weeee min dh pndi ikut bhsa sabah!! wahahooo..yup baru pasan pink nih! hehe..but i stil like oren gituh~

Ms_Mui2 said...

aku tgk ko ni makin cntek n kiut plak..jeles2..ngeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails