Sunday, July 12, 2009

Siwa V3

Kolam Cleopatra

Kolam ni dinamakan sempena kedatangan permaisuri Cleopatra

lagi kan,,setiap pengantin baru di Siwa nih akan mandi kat sini mengikut adat diorang

Kolam ni sumber air utama di Siwa dan kolam nih tak pernah kering sehingga sekarang


kolam nih laaa...hehe..ada je budak2 mandi kat sini

bersama 7 budak hitam..kiki


nih pondok kecil untuk pelancong rehat..agak panas la masa tuh

bila santai2 dalam tuh,rasa macam rancangan Survivor tuh,,hihi,,pondok2 kecik,panas..



mangkuk tanah liat..


ammu ni tengah bersihkan kolam tuh..lumut2 di buang menggunakan daun pokok kurma

see..die buang melalui lubang yang ade kat kolam tuh

syok ah dorang mandi di kelilingi pelancong wanita2 macam kami.. haha

2 comments:

Ms_Mui2 said...

cehh..apaka skodeng budak kcik mndi..hahah.biru air tu..bes2

fa-aja-aja said...

bukan skodeng..tp free show..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails