Monday, August 10, 2009

3 Musketeers

Pernah dengar tajuk entry tuh??

ya! saya dengar tuh bila nonton movie slumdog wehh..tak tau pulak cerita pasal apa buku inih tapi yang penting cerita kanak2

inseparable friends who live by the motto "all for one,one for all"


so sesuai betul dengan entry kali ini di mana bila saya buka album lama2 asik2 la jumpa gambar dorang bertiga nih..maklumla saya belum lahir lagi..haih2!


abg udin,abg asad,kakak



bergumbira main di pantai sampai lumpur pun dorang sapu..tengokla lepas ni


i told ya! haha..ish2..abg asad kelihatan comel ya di situh


kami juara! kamilah anak2 miloooooo

abg asad sama saiz je dgn abag udin,,kicik abg udin nih


hmm panjat selagi ada tiang,mcm i la dulu2.panjat sakan sampai jatuh dan tangan bengkok hingga sekarang (-_-)


small happy family XD

:
:
:
:
:
Little princess is on the way~
:
:
:
:


AWWWWWWW...so Hot laaaa this lil princess like hottie d nottie! ;P

Drop-dead Gorjes!!!!!

i Like! i Like
!


ok,stop then..haha..

to be continue with her fairy tale...la la la~



5 comments:

pinkRose said...

cis,suka dia puji diri.anyway,cute betul pipi tembam ko.nak gigit2 ja.haha

Ms_Mui2 said...

ko sejibik cam muka ko time kecik2..heheh

fa-aja-aja said...

qis~ aku berani puji sebab masih kecik ba,,mmg mana2 budak kecik pn comel ba..haha

mui2~ haha..mestiLa!

azyy said...

dui.. tiba2 gamb aku kicik2 ada sini.

perasan mau mampus jgk ko ni. hahahaha

Zend said...

haha..ala kak,mengaku jak la aku kiut kecik2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails