Saturday, August 8, 2009

Bestnye kat Malaysia

Hujan emas di negara orang,hujan batu di negara sendiri..lebih baik di negara sendiri..
ohh memang tidak dapat disangkal suda perumpamaan ini..!!

tadi saya pegi ke UPM sempena majlis konvo abang saya yang bongsu..ek? cemana tuh? huhu..my abang yg last laa..selepas dia adalah adik2 saya..hoho..dah2.bahagianya tengok padang bola yang besar..huh? ape yang bahagiaa..bukanla..saya tengok ramai student yang bersukan,,or time tuh ada kelab sukan kot..kriket,bola..yeah ramai2 kat padang setiap petang..jeles!

kat mesir setiap petang mana ada benda macam tuh..tsk..kita just stay dalam rumah je..kelas dan rumah..oh sungguh bosan hidup macam tuh.

Di Malaysia kalau jadik student tuh,,saya suka aktiviti yang macam2..saya suka sibuk! tahu la sibuk yang masuk kelab sana sini..organised program ke apa,,bantu sana sini,,plus dengan study..dan hidup kita busy dan tak boring paling penting ya.

kat Mesir hidup just study..dan adala aktiviti yang sikit2 je..ataupun lebih senang..saya tak berminat nak join,,tak tahu kenapa..maybe persatuan begitu tak menarik minat saya,,boring2..saya just suka join kalu pergi melancong! ituh sajala bole buat saya gembira..haha

memang tak banyak gerak bila ada kat Mesir..lebih2 lagi winter..ituh tak yah cakap..hibernasi sepanjang masa..ohh menyebabkan my fitness level di tahap 0%.. T_T

how i gonna make it for 5 years later.. help me.

dah2.Jangan mengeluh!

sejenak : saya cakap macam ni mbuatkan kamu mengaggap belajar di Mesir tidak best..oh jgn2 begitu,..maybe saya sj yang belum tau apa yg best kt sinai.

1 comment:

azyy said...

mn gambar asad konvo?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails