Monday, August 10, 2009

saya konvo!!

Ok,jangan tertipu!

patut depan tajuk tuh ada perkatang "abang"

hihii


Alfu mabruk Asadudin..~~ weee!



yeah2..lepas ni kalu keja boleh belanja saya banyak2..kiki

niat jahat sentiasa tersembunyi [tanduk sedang keluar]


tangan saya bantu asan promote baju arsenal yang baru..;p

arsenal fabregas?? bukan ko minat persie ka san?

...................................

abah : next one,,kena tnggu lagi 5 tahun la ni..lama betul..

saya : ituhlaaa..apik pn sempat dulu konvo sebelum saya.haih2

byeee!


sejenak : suka nye warne cerie2...haha

6 comments:

Ms_Mui2 said...

tggi gak adik ko ni pipah...tggi dr ko lagi tu.kalo aku la diri kat sblh dia..adehhhh..dwarf-like person la aku..wakakak

fa-aja-aja said...

aah,,tuhlaa,,kaki pun kurus betul teda shape dari atas smpi bawah..haha

azyy said...

mak baju baru.. cantik2..

ko pakai jubah aku pa..

hahaha tinggi lagi asan dr ko. kali kalah suda aku.

fa-aja-aja said...

aku x bawa baju jalan pun balik sini..tuh psl la baju d rumah jadik mangsa..hehh

roserz said...

lama tak memblog & menjenguk blog...

baju tu ko tak basuh eh pa??

muahaha

Zend said...

hensemnya aku.. hahhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails