Saturday, November 28, 2009

Eidul Adha di pagi raya

Selamat eidul Adha..

Kullu sanah wa antum toyyibun

Cerita di pagi raya,jam 6.16 am kami dah keluar rumah untuk berjalan ke stadium yang terletak bersebelahan dengan Universiti Zagazig



Banner eidul Adha..jauh juga berjalan kaki ni nak sampai 30 minit juga..takpe,lagi jauh berjalan untuk solat raya,lagi bertambah pahala kita


Orang ramai berpusu-pusu..



Kegembiraan kakak senior nak semayang raya..


See...ramai kan berkumpul di stadium utk solat raya..


Rahmah dan Fatma


Cute lil boy yang "bussi [cium]" balqis twice!


kami berada di luar "Kuliah Tib"


Salam perantauan dari kami di Bumi Anbia! [3 lagi housemie tak pegi semayang raya]

=)

3 comments:

Amin said...

Wah beraya sakan nampak. InsyaAllah kalau rezeki sekali-sekali beraya kat sana pula.

Check this site http://abowman.com/google-modules/ u will like it. Bye

fa-aja-aja said...

the best time u can go on vacation is during eid!..experience urself the prayer here.heheh

oh,i've seen the site..but no owl there! haha..nway thx. =)

intannuratiqahmohamadyunus said...

aku pegilah..tp separuh jalan.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails