Wednesday, December 23, 2009

Dr."M",tapi bukan Dr.Mahathir

Akhirnya saya dah dapat!!!!! yah-yah!

erk..ehem! Salam alaikum permulaan bicara...hehehe

Saya harap kepada lelaki-lelaki,kaum adam di luar sana jangan kecewa bila entry ini merupakan luahan hati saya kepada Dr."M" yang selama ini saya uar-uar kan siap ada flyers lagi.konon.yang dengar suara dia jadi segar-bugar,tidur malam bermimpi,mandi memang basah,makan memang kenyang etc etc.Kepada kaum adam yang sedang baca entry ini paling penting yang bukan mahram saya.diharapkan sekali lagi anda tidak kecewa.

orangnya adalah....

:





:





:

Dr.Mustafa guru physiology saya!

hak...hak..hakkkkk [sampai keluar anak tekak]

ngiahahahahhaahhaha [ terguling-guling atas tikar mengkuang]

ok fine,dia guru physiology saya.bukannya orang yang saya minat/suka dari dalam hati yang tulus dan ikhlas.Kepada mamat2,doktor2,ustaz2 [ini mustahil] berhenti menangis,lap hingus dan alihkan pisau tuh dari leher dan pergelangan tangan kamu sekalian sekarang.Serta,letak balik ubat gegat yang kamu nak makan selepas baca entry saya ini.Dia guru saya, guru saya.

[memang gila bajet ayat akuuuu,,sah sah housemate aku kutuk gila ganas aku lepas ni.but,who cares? haha]

Dr. ni memang gila best dia ajar,actually dia ni professor hokey~! but he is really down-to-earth person i tell u.Nasib la topik dia ajar kelas kami Endocrine & Reproduction.Sebut pasal endocrine,ini berkait dengan hormon2 beb,kalu dapat doctor yang tak best nak mengajar,gerenti tak faham satu buku.Sangat-sangat bersyukurrrrrr.

Tetapi yag kelakarnya,first time aku tengok Dr. ni memang kepelikan melanda la,gaya doc ni macam robot je aku tengok,kalu dia nak kalih kepala dia ke tepi macam badan2 dia sekali terikut,gerak kepala pun ala-ala robot.Baju pun sempoi gila,tshirt disarung dengan jacket dan seluar JEANS! Memang gaya muda la walaupun dah berumur.Flat abs & belly pulak tuh..selalu tua-tua ni perut dah memboroi..mostly docs here are perut boroi.[ops!]

Waktu dia aku sanggup duduk tegak,fokus setiap saat dengar apa dia explain selama 2 jam,tak pernah lagi aku mengantuk kelas dia.Siap aku boleh marah2 kelas lain lagi bila ada hari yang kelas doc ni cuma 1 jam tetapi kelas sebelum kami masih tak keluar dari lecture hall.Aku amat hargai setiap minit masa bersama dia.[wah wah..hebat].Dia mengajar memang laju,kami advance lagi dari kelas lain.tapi peliknya laju-laju dia pun apa dia cakap semua kami faham.bayangkan O_O..dan aku akan revise setiap apa yang dia ajar pada hari yang sama di rumah tanpa ada proscatination dan walaupun esok hari aku ada test untuk subjek lain.

Lihat,betapa cintanya aku dengan topik yang dia ajar ini.Tadi aku kira2 pages buku aku tuh dah sampai separuh buku..tak sanggup rasanya nak habis belajar buku tuh. ='(.Lepas ini belum tentu dia akan ajar kami lagi untuk kali kedua.Dia akan ajar kelas lain pula untuk topic yang lain.Rasa macam nak join senyap2 kelas lain kalau dia mengajar tapi mustahil sebab jadual kami memang pack dari pagi hingga petang,tak ada rehat.itu pasal kelas kami boleh minta cuti 2 hari.ekekek.

by the way,he is the only doc i love the most for my sophomore year instead of Dr.salah [cardiovascular lecturer] during my first year.

Last but not least.sorry guys,i make fun of this..but i know U all didn't care..hahahaha.Ingat senang ke nak bagi aku luah-luah perasaan kat blog.korang bagi sejuta pun belum tentu aku tak tulis love story.Mesti aku tulis.satu entry satu juta.berbaloi.$___$ [kaching!]
Well,lagipun aku ni hanya setia pada yang 10 ! wakaka

Kepada Ahmad ahsan..hahhahaha..kena kaw-kaw ko san..beriya dia ym aku nak minta gambar Dr.M tuh..semangat aje die..elelellelelele

muci-muci kerana sudi juga luang masa untuk baca.I noe lelaki-lelaki di luar sana sudah mula tersenyum lebar dan bermimpi indah pada setiap malam etc etc.Stop fa.Doa-doalah semoga kita ada... benti ! benti! jooooooo [tettttt zzhhshsshhr siaran tertunda]





3 comments:

Nazeera Balqis said...

haaaaaaaaaaaaa,comel sungguh dr pujaan ku...aku lg minat dr nii..hhaha
wei,kasi ko juta??weekkk?bgus aku bg mcik tepi jalan tu.haha

mieza said...

adeyh... x sangke ahli bait aku sprasan nie upenyer.. saper la mnusia2 mlang yg konon nk bnuh dri sbab ko kan.. haha.. ader ker pot?? huhu.. obses btol arr ko ngan dr mustapaha nie yer... nk kongsi ngan ko gak arr klo g2.. haha...

intannuratiqahmohamadyunus said...

aku nak share gak!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails