Thursday, August 5, 2010

Entry pertama sesudah di Malaysia + Header baru


Salaam

........

rasa pecah rekod dah nak sebulan tak bagi info terkini kan?

yaaaa saya di Malaysia!

rasakan kelainan di blog saya kali ini? jengjengjeng..

ngaaaaaaa,,,header yang dicipta hasil titik peluh tangan saya yang kayu ini.sob sob ;')

jangan gelak..jangan gelak.......ok boleh gelak. ngahahaha

dalam gyrus-gyrus otak saya ini menyimpan pelbagai cerita yang ingin di luahkan dekat blog ini,saya tahu kamu rindu nak baca.[ok terharu sangat sapa rindu]

namun begitu,keadaan tidak mengizikan..sebab letih dah tangan nak taip-taip lagi setelah berjam-jam cipta header. [berjam untuk noob macam saya memangla]

see you later readers :')

2 comments:

intannuratiqahmohamadyunus said...

ececececece...header baru tuuuuuuuuuuuuuuu... bagus2 ada kemajuan!

fa-aja-aja said...

hehe..tak sangka tangan kayu boleh buat :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails