Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha 2010


Salam semua :)

Hari raya kali ini masih lagi solat di Istad,Gamaah.hehe

Ohya,saya ada buat video salam perantauan untuk tahun ini!

video ini dirakam selepas solat aidiladha :)



(sila guna headfon/earfon utk suara yang jelas)

Jurucakap : Intan
Juruvideo : Saya

Komen dari saya untuk 

Intan : 1) Intan sangat sesuai jadi jurucakap,suara sedap
        2) Ko sempat je skodeng mamat arab eh! haha
3) comel gile ko tiup2 tudung tu.hehe

Balqis : 1) qis sangat lucu bila cakap "Marila kita bergembira"..haha comel!
2) blur2 dan rileks je ko kan! :D

Miza : 1) ko menyampuk ucapan intan sambil cakap "takpe,sibuk bakar lemang tu" 
aku dah rasa nak gelak gila-gila.HAHAHA
2) Ucapan ko sendiri buat aku nak ketawa,,Nibong Tebal!!!

Diri sendiri : 1) habit ko ketawa macam bunyi orang nak start enjin kereta tak hilang2
2) mata ko sepet sebelah lagi!
3) Slow sikit bercakap,jgn kelam kabut macam bullet train plakk


semoga terubat la rindu mak & abah kat saya bila ada video ni. :P





ikhlas dari kami pelajar malaysia di Zagazig.

^_^

4 comments:

intannuratiqahmohamadyunus said...

aku plak kalau cakap laju2 selalu tersasul! nak cakap macho---> acho?
apakah???!!!

♥Shakila Seha Shaari♥ said...

sweet... :)

azyy said...

lajunya jgk ko bercakap..

SweetyMui2 said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dah tengok..
ramainya orang..meriah giler kot smbhyang kat sana..huu..

p/s:ko cute pot!! hehehee..nape xlompat2 skali excited..hikhik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails