Monday, December 6, 2010

Choral speaking Zaqaziq

He he he

saya join choral speaking,sebab ketua choral nye cik Intan kita,housemate saya..sebab dia paksala saya ikut..huhu..nasib ini untuk persembahan penutupan Fiesta Zagazig sahaja..maka,buat gembira-gembira tanpa sebarang tension.

sudah la minggu itu ada Fatayat Games (hari sukan) untuk akhawat,minggu itu jugala kami kena practise choral speaking,mana nak hafal skrip 6 muka surat..rasa macam pelakon tambahan dalam movie je bunyi perlu hafal skrip 6 muka surat je.he he he

memang minggu itu minggu stress dan penat,rasa nak nangis pun ada.Tak pernah sesibuk itu. :P

Oleh itu,saksikan lah persembahan kami yang ala kadar ini.
saya edit movie ni tambahkan lirik untuk pemahaman anda,tapi maaflah kalau ada lirik tercepat/terlambat.
kalau ada yang musykil mencari saya,saya berdiri kat belakang nombor 4 dari kiri.KALAU ok,saya sedar sapa diri ini yang sedang bertasbih di Pyramid. -_-

selamat menonton~



perbendaharaan kata :

Tremco - bas kecil
                     Mahattoh - Nama pekan di Zagazig
Ziro'ah - pasar
Gama'ah - universiti
Bi genih bas - 1 genih cukup

minin - dari mana
ahsan - bagus/baik
kuliah eh - kuliah apa
   tib - perubatan
sanah kem - tahun berapa
talata - tiga
takkallom a'robi - boleh bercakap arab?
syuwaiya - sikit
ismi eh - nama apa

cadaver - mayat
aiwah - ok/ya

homsah syawirma - lima kebab
wahid batotis - 1 kebab kentang
coklata mumkin - air coklat mungkin?



7 comments:

♥Shakila Seha Shaari♥ said...

bestla kak...saya suka! sangat smart! :D

fa-aja-aja said...

hehehehehe..tq2!!

fa-aja-aja said...

hehehehehe..tq2!!

intannuratiqahmohamadyunus said...

ada permintaan buat lagi skali masa msia day on 30th dec.

terpaksa 'paksa' lagi sekali, boleh tak busu??? hehehhehe

fa-aja-aja said...

ye ke uda? ada prog eh 30 dec ni? bole jee..jom pki comel2 plak kali ni! ;p

intannuratiqahmohamadyunus said...

thats my girl!!!!!!!! mmmuah!!!
bbtw thanx upload vid,,

edoraemon said...

kak pot! sy pon suka.
rasa cmm smart.
plng saya rasa cun yg tgh2 plng tinggi tuh
^^

ahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails