Sunday, February 27, 2011

T_T


Tempat : Watson,Alamanda

Masa : 5.30 pm

maka saya pun masuk dengan tenangnya..saya suka masuk watson sebab kedai tu terang giler dan pelbagai barangan comel-comel yg dijual untuk penjagaan seluruh tubuh badan.Kepelbagaian warna-warni menghiasi kedai betul-betul membuatkan rasa sentiasa nak masuk tiap kali jumpa Watson.

Tiba-tiba.... ternampak satu tingkat kabinet tu barangan kecik-kecik dalam paket berwarna warni ada pink,hijau,biru etc etc.Waahh sangat comel apaka benda itu? saya pun meluru ke tempat itu dan mengambil satu paket dan teliti. teliti teliti dalam masa 5 minit..masih blur untuk identified,bila nampak gambar ilustrasi then imagine ini puting susu untuk baby ke? patutla warna warni.

bila ku lihat nama barangan itu yang tertera KONDOM

******

waaaaaa aku terasa bongok gila waktu itu,memang sah bongok teliti 5-7 minit untuk benda itu je!!!!!

sepantas halilintar ku toleh kiri kanan,nasib tiada orang..aahhhhhh kalau tak..dah aku kena cop @%^$##%^!!!

bukan main aku sumpah seranah dalam hati cemana benda tu boleh warna-warni,ada perisa ke ape..ishhhhh!!

T___________T

teringat aku memori dulu kes sama tapi itu aku masih sekolah rendah ok! kau pegang benda itu pun orang tak anggap ko sewel.

benda tu dulu lagi la advance letak atas kaunter lagi dengan gambar laki pompuan berpelukan,masa tengah bayar di kaunter aku ingatkan benda itu gula-gula lalu aku pun ambil dan amati sekejap,belek-belek masih tak tahu itu gula-gula apa.nasib waktu itu kakak ku tegur yang tanya kenapa aku ambil benda tu.Aku pun letak balik dan terus jalan meninggalkan kaunter.Sampai rumah baru tahu itu benda yang tak boleh ambil walaupun tak tahu itu KONDOM

namun itu aku masih kecik,sekarang dah besau panjang kenapa masih tak kenal-kenal lagi.

6 comments:

SweetyMui2 said...

seriously pot..aku xpernak nampak benda tu kat mana2 aku g.mayb xternampak kot..hahaha..aku tau mcmana rupa bnda tu time pameran kat matrik dulu.ko ingat x?kat library kalau xsilap

fa-aja-aja said...

pameran tu aku xigt..tp aku aware jg la bnda tu mcm mn..tp xda la smpi aku terpikir dlm paket warna warni..haha

Anonymous said...

boring~

the NN said...

ahahaha.lucu gilaa. kwn nad penah jd cashier,, kena tanya perisa mana yg paling sedap?.kihkih

Gbah said...

hoho benda ni memang selalu letak kat depan2 cashier... kat carrefour pun sama.

Nazeera Balqis Mohammed Asif said...

haha,lucu2:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails