Friday, April 29, 2011

My Room


Hari ini saya dah ada bilik sendiri.Housemate saya baru sahaja pindah petang tadi.Saya sekarang tengah blur nak buat apa dengan bilik ini sebab tiba-tiba dapat bilik sendiri dengan drastik walaupun dari dulu saya inginkan bilik berseorangan.Maybe saya mulakan dengan membeli tikar getah menggantikan karpet yang sedia ada kerana karpet mudah memerangkap habuk dan susah untuk di sapu.Cara hidup saya sebenarnya agak praktikal dan tidak terjurus kepada fancy things.Walaupun saya suka juga bilik yang fancy2 tapi saya tak ada masa nak fikir sekarang memandangkan Exam saya dah dekat.Huhu





huhu..tema bilik saya warna campur-campur tapi ber"base" kan warna putih kalau boleh.Itu cadangan..nanti hasilnya saya akan upload lagi gambar ya.

Senarai barang yang hendak dibeli :

Extension
Charger HP (selama ni gn charger qis. :P)
Tikar Getah
Mentol Lampu (bilik ni gelap sikit)
Sejadah
Kipas ( kipas bilik ni tak rasa langsung angin.Pelik cemana housemate sy yg dlu boleh tahan)
Flusk/Tumblr



Sekian.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails