Wednesday, May 11, 2011

Panahan ulcer



Roti ala roti canai + kari ketam + sambal bawang

hidangan supper pada jam 2.00 pagi.

makanan pedas bertemu dengan ulcer di mulut. *mulut berapi sampai boleh buat magik keluar api dari mulut*

sebenarnya tak tidur sebab menunggu subuh yang awal sangat jam 3.30 am.




yah ko makan la lagi malam-malam,dah tau muka mmg sedia chubby.Oh muka saya memang baby fat.Saya layak jadi model Baby Phat Kimora Lee Simmons tu.Lol.Tak tengok lagi masa zaman muda-muda dulu..macam tak sanggup tengok muka sendiri waktu matrikulasi.Dengan tembam gedabak,hitam nya lagi,gigi yang berterabur..lelaki pun lari tengok.Saksi saya SweetyMuimui.hehe.Nanti lah saya buat perbandingan perbezaan yang dulu dengan yang sekarang,itu pun kalau saya sanggup memblognya.Hehehehehehe.

4 comments:

SweetyMui2 said...

haha..bila lelaki lari?dorang kejar ko lagi ada lah..kikikiki :p

fa-aja-aja said...

ahaha jgn ko buat cerita!!
igt kah memori menuggu seseorg di luar kuliah sampai muka pucat2...LOL

the NN said...

mana ada chubby. kurus kering ja tgk kak ipa ni.hihi

fa-aja-aja said...

muka dik chubby..muka..muka muka..LOL

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails