Friday, September 16, 2011

Kucing Mesir Yang Bengis


Masa balik selepas rusuhan mesir bulan Februari tu..kawasan rumah (actually depan rumah) saya memang agak kotor dengan habuk dan sampah..maklumlah nak balik Malaysia secara tergesa-gesa kan..apa2 pun tak kemas.Jadi bila anda tonton video di bawah ini..abaikan kesemakan depan rumah saya tu..rumah kedai je..macam flat..huhu..

Serious bila balik hari tu tiba2 je dalam kotak depan rumah tu ada kucing betina baru lepas beranak.Berapa tah ekor anak kucing dia tuh..tapi dia bajet macam kitorang nak kacau anak dia la..tu yang bengis semacam..sedangkan dia je perasan lebih.Sampai jiran rumah nak lalu masuk rumah dia kat depan tuh pun tak berani..sebab asal nak dekat sikit je ke arah kotak kediaman dia tu dia dah merengus nak mencakar..geram juga saya.






2 comments:

SweetyMui2 said...

kahkah comel je..hee.aku dgr kalau kita kacau anak dia, dia makan kan anak dia?? =_="

ko record guna apa ni?clear gila!

fa-aja-aja said...

yeke? tak tau lak..aku tgok je kucing aku beranak secara live..dia tak makan plak..maybe dh jinak kot?

aku guna handycam..HD video tu yg clear.hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails